دیگر دستیاران ویلموتس از فدراسیون فوتبال شکایت نکرده‌اند؛ دستمزدشان روزمزد بود

دیگر دستیاران ویلموتس از فدراسیون فوتبال شکایت نکرده‌اند؛ دستمزدشان روزمزد بود

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش خبر آمد که فدراسیون فوتبال به پرداخت یک میلیون و چهارصد هزار یورو به خاطر پرونده شکایت دستیاران مارک ویلموتس، محکوم شده است اما این رقم دادخواست دو دستیار ویلموتس از فیفا بود.

به گزارش فوتبالی، ظاهرا این دو دستیار روی همدیگر نزدیک به هفتصد و پنجاه هزار یورو فدراسیون فوتبال را محکوم کرده اند که رقم یک دستیار اعلام شده و رقم دستیار دیگر اعلام نشده است. 

جدا از آنکه سرمربی سابق تیم ملی به دنبال گرفتن غرامت 6.4 میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال است، دستیاران او هم بدشان نمی‌آید که آنها هم از فدراسیون فوتبال غرامت بگیرند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر آنکه دستیاران مارک ویلموتس هم از فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اند و احتمالا فدراسیون باید 3 میلیون یورو به آنها بدهد.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که فیفا رای به محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت دستیاران ویلموتس داده منتهی خبری از پرداخت 3 میلیون یورو نیست و هر دو دستیار ویلموتس روی هم رفته 750 هزار یورو از فدراسیون بگیرند هر چند که در این پرونده هم فدراسیون منتظر دریافت گراندز پرونده است تا ببیند که سراغ اعتراض به دادگاه عالی ورزش برود یا نه.

خبر دیگری هم آمده بود که شکایت دستیاران دیگری هم در راه است و دیگر دستیاران ویلموتس و حتی اسکورت شخصی او هم به دنبال شکایت از فدراسیون فوتبال هستند که این خبر درست نیست. به غیر از دو دستیار ویلموتس، دیگر اشخاصی که کنار این سرمربی بلژیکی بودند به صورت روزمزد کار می کردند. همانطور که گفتیم معروفترین همکار او که البته با فدراسیون فوتبال، قرارداد نداشت، اسکورت معروف و سرخلوت! او بود که به صورت روزمزد با ویلموتس همکاری می کرد و احتمالا همه آنها پولشان را گرفته باشند.

1984