اشتباه داور ویدیویی؛ حق تاتنهام و هری کین را خوردند؟

اشتباه داور ویدیویی؛ حق تاتنهام و هری کین را خوردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شوت زیبای هری کین در بازی مقابل لیدز توسط داور ویدیویی به علت آفساید مردود شد آن هم در حالی که هواداران تاتنهام معتقدند که تصمیم داور اشتباه بوده و کین با بازیکن حریف در یک سطح بوده است.

به گزارش فوتبالی، هری کین با دله الی پاسکاری کرد و دروازه لیدز را باز کرد اما داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد آن هم در حالی که در تصاویر به نظر می رسید که تصمیم داور ویدیویی چندان هم درست نبوده است. در زمان این صحنه، بازی 1-1 مساوی بود چرا که سون گل استوارت دالاس را جبران کرده بود و گل کین می توانست جریان بازی را عوض کند.

در حقیقت در تصاویری که توسط داور ویدیویی ارائه شد به نظر می رسید که کین با مدافع لیدز در یک ردیف باشد اما به هر صورت این گل مردود شد تا در نهایت تاتنهام شکست بخورد و یک گام دیگر از کسب سهمیه اروپایی در این فصل دور شود. اکثر هواداران تاتنهام در توییتر از این تصمیم انتقاد کردند. یک نفر نوشت:" فوتبال مرده است. " و دیگری نوشته است:" کین با بازیکن حریف در یک سطح بود. قوانین داور ویدیویی را عوض کنید." و دیگری نوشته است:" گاهی  داور ویدیویی به یک جنون تبدیل می شود."

4125