سوژه روز؛ وقتی نام هوادار و نام باشگاه یکی است!

سوژه روز؛ وقتی نام هوادار و نام باشگاه یکی است!

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار لستر که در نامش هم کلمه لستر وجود دارد امیدوار است نامش برای این تیم در فینال جام حذفی باعث انگیزه بازیکنان و موفقیت تیم مورد علاقه اش شود.

به گزارش فوتبالی، ویمبلی لستر هاروپ ۵۷ ساله که تنها ۴ روز قبل از برگزاری فینال جام حذفی تیم مورد علاقه‌اش در سال ۱۹۶۳ مقابل منچستر یونتایتد به دنیا آمده امیدوار است هفته آینده لستری‌ها برنده فینال جام حذفی شوند. در آن فینال البته لستری‌ها ۳-۱ مقابل حریف شکست خوردند اما حالا حریف چلسی است و ویمبلی هم دوست دارد این تیم برنده شود.

ویمبلی که مادر ۲ فرزند است در رابطه با نامش گفته: به نامی که دارم افتخار می‌کنم و بار اولی که مردم من را می‌بینند و نامم را می‌شنوند واکنش نشان می‌دهند. بعضی اوقات متوجه نگاه‌های عجیبی می‌شوم اما بیشتر اوقات این نگاه‌ها مثبت است.

در نام این هوادار ویمبلی هم وجود دارد. همان جایی که قرار است فینال جام حذفی در آن برگزار شود اما هیچگاه خودش به آن ورزشگاه نرفته. او می‌گوید: شاید عجیب به نظر برسد اما من هیچ‌گاه به ورزشگاه ویمبلی نرفته‌ام. هرچند که از کودکی طرفدار‌شان بوده‌ام و در خانه آن‌ها را تشویق می‌کردم. امیدوارم لستر بتواند با جام به خانه برگردد.

1101