به خاطر مصاحبه علیه فدراسیون و دپارتمان بین الملل/ شکوری و پیروانی به کمیته اخلاق احضار شدند

به خاطر مصاحبه علیه فدراسیون و دپارتمان بین الملل/ شکوری و پیروانی به کمیته اخلاق احضار شدند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر اجرایی پرسپولیس و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از سفر کاروان این تیم به گوا هند جهت شرکت در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بر سر دریافت ویزای کشور هند با بخش بین الملل فدراسیون دچار چالش شدند و معتقد بودند که بخش بین الملل فدراسیون فوتبال در بحث ویزای کاروان پرسپولیس جهت سفر به هند کوتاهی کرده است و به همین دلیل شکوری و پیروانی علیه فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل انجام دادند. 

پیروانی و شکوری عقیده داشتند پروتکل اداری مرسوم بین فدراسیون و باشگاه ها این است که بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جهت صدور ویزای تیم های مختلف ملی و باشگاهی برای حضور در بازی های بین المللی رسما اقدام می کند، این اقدامات در زمان مقرر برای پرسپولیسی ها رخ نداد و آنها در حالی که باید در زمان بهتری برای ویزا هند اقدام می کردند پس از پیگیری هایی که انجام شد بالاخره قرمزها موفق شدند با حضور در سفارت این کشور ویزای هند را در دقیقه 90 دریافت کنند. اینها در حالی است که شکوری خودش بیش از یک سال سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود.

این موضوع در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و باید برای عادت کردن به آب و هوای گوا زودتر در این کشور حضور پیدا می کرد هر چند که پس از صدور روادید این کشور قرمزها با مشکل پرواز به هند هم روبه رو شدند. همین موضوع نه تنها اسباب ناراحتی شدید پرسپولیسی ها را از بخش بین الملل فدراسیون و مدیران و کارمندان این بخش فراهم آورد بلکه باعث شده با توجه به زمان کوتاهی که تا آغاز رقابت ها باقی مانده بود، قرمزها نگران صادر نشدن ویزای بازیکنان و کادر فنی تیم باشند تا افشین پیروانی و ابراهیم شکوری در مصاحبه با رسانه ها علیه بخش بین الملل فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال انتقاد کرده و آنها را متهم به کم کاری کنند. پیروانی و شکوری در صحبت های خود با رسانه اعتقاد داشتند، کارمندان فدراسیون فوتبال که درگیر انتخابات این فدراسیون و همین طور 15 روز تعطیلات عید بوده اند همین موضوع باعث شده نه تنها در این مورد اقدامی نکرده اند بلکه با ارسال ایمیلی به بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس، اعلام کردند خود باشگاه باید پیگیر صدور ویزاها باشد.

حال از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می رسد گویا با تقاضای منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق افشین پیروانی و ابراهیم شکوری را برای ارائه توضیحات درباره مصاحبه هایشان به این کمیته احضار کرده است تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند. البته فدراسیون فوتبال به دلیل حضور پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و برای پیشگیری از بروز هرگونه حاشیه برای این تیم از انتشار این خبر جلوگیری کرده بود. باشگاه پرسپولیس که پیش از این بر سر صادر نشدن کارت بازی مهدی ترابی با فدراسیون وارد چالش شده بود حالا بعد از خبر توقیف 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس موضوع صدور ویزای قرمزها برای سفر به هند همچنان به سوژه  تقابل مدیران باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

7655