بایرن مونیخ، هافبک هلندی را از مسیر بارسلونا می رباید؟

بایرن مونیخ، هافبک هلندی را از مسیر بارسلونا می رباید؟

پایگاه خبری فوتبالی - تا چند روز پیش به نظر می رسید که انتقال جورجینیو واینالدوم به بارسلونا برای فصل بعد نهایی است اما وکیل این بازیکن به نظر می رسد که چندان نظر قاطعانه ای در این باره ندارد.

به گزارش فوتبالی، وکیل واینالدوم اخیرا گفته است که اگر بارسا، بایرن یا هر تیم دیگری به خرید واینالدوم علاقه دارد باید به انها تماس بگیرد. به نظر می رسد که این صحبت ها با نارضایتی خوان لاپورتا مدیر بارسا همراه شده است چرا که آنها با هافبک لیورپول پیش قرارداد امضا کرده بودند و لاپورتا می خواست که واینالدوم به اولین خریدش در دوره جدید مدیریتش در بارسا تبدیل شود. 

همفری نایمن وکیل واینالدوم در مصاحبه با یکی از پادکست های هواداری بایرن مونیخ گفته است :" واینالدوم بازیکن آزاد است و همه گزینه ها به رویش باز است. بایرن باشگاه بزرگی است. اگر به او علاقمند هستند بهتر است که تردید نکنند و با ما صحبت کنند."

واینالدوم 30 ساله یکی از گزینه های رایگان در بازار نقل و انتقالات تابستانی است که قراردادش با آنفیلد در تابستان به اتمام می رسد و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. بایرن هنوز موضع رسمی خود را در مورد واینالدوم اعلام نکرده است اما ممکن است که آنها این هافبک هلندی را از مسیر نیوکمپ بربایند.

4125