انقلاب مورینیو در رم؛ از ده روسی تا ایسکو و ماتا

انقلاب مورینیو در رم؛ از ده روسی تا ایسکو و ماتا

پایگاه خبری فوتبالی - مورینیو در رم تغییر و تحولات بزرگی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که مربی پرتغالی قصد تغییر روش ها، بازیکنان و روش های ارتباطی را دارد. کار از کادر فنی آغاز می شود: دستیارش ژائو ساکرامنتو 32 ساله خواهد بود که تجربه کار کردن با رانیری، ژاردیم، بیلسا و گالتیه را دارد. جیووانی سرا که اهل شهر رم است، نقش آنالیزور را خواهد داشت و ریکاردو فورموسینیو همچون پورتو، رئال و یونایتد به عنوان استعدادیاب و کمک مربی در کادر حضور خواهد داشت. نونو سانتوس مربی دروازه بان ها خواهد بود و کارلوس لالین هم بدنساز تیم است. 

مورینیو به سبک تیم های قبلی خود قصد دارد که یکی از اسطوره های باشگاه را در کادر فنی خود داشته باشد. گزینه رویایی دنیله ده روسی اسطوره هواداران رم است هر چند که در مورد والتر ساموئل که با مورینیو در اینتر کار کرده نیز صحبت می شود. اما لیست خرید نیز طولانی است. دیروز شایعاتی در مورد خرید دخیا درون دروازه مطرح شد و امروز نامهایی نظیر موسو از اودینزه، روی پاتریسیو از ولورهمپتون و ژوزه سا از المپیاکوس مطرح شده اند. در خط دفاعی از دایر از تاتنهام، آکه از سیتی، سمدو از ولورهمپتون اسم برده می شود و گزینه ایده آل در خط هافبک نیز هویبریگ است که مورینیو در تاتنهام نیز او را می خواست.

رناتو سانچز از لیل گزینه اصلی در فاز هجومی است هر چند که ماتیچ و ماتا از منچستریونایتد، کارلوس وینیسیوس از تاتنهام، القاضی از استون ویلا و ایسکو از رئال مادرید هم در لیست هستند.

4125