جدیدترین هدف تیم بکام: بازیکن اسبق منچستریونایتد

جدیدترین هدف تیم بکام: بازیکن اسبق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اینترمیامی در نظر دارد که با واتفورد برای خرید اشلی یانگ که در حال حاضر در اینتر توپ می زند، رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره 35 ساله سابق تیم ملی انگلیس در این فصل با اینتر قهرمان ایتالیا شد اما قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. واتفورد از بازگشت بازیکن سابق آکادمی خود استقبال کرده است اما اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام  می خواهد این بازیکن که قابلیت حضور در پست های مختلف دفاع و هافبک را دارد، به خدمت بگیرد. یانگ در سال 2013 با منچستریونایتد فاتح لیگ انگیس شده است.

اینتر میامی از زمان شروع فعالیتش سعی کرده است که با جذب بازیکنان سرشناس جلب توجه کند و اخیرا فیل نویل بازیکن اسبق منچستریونایتد را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده اند. ماتوئیدی، قهرمان جام جهانی، گونزالو هیگواین مهاجم سابق رئال مادرید و رایان شاکرواس بازیکن اسبق استوک بخشی از این تیم را تشکیل می دهند.

یانگ بین سالهای 2003 تا 2007 مجموعا 110 بازی در واتفورد داشت که 22 گل به ثمر رساند و همیشه گفته است که دوست دارد در این تیم از  فوتبال بازنشسته شود اما حضور در لیگ آمریکا می تواند چالش جدیدی برای وی باشد تا برای یک پروژه جدید و هیجان انگیز تلاش کند.

4125