راموس نیامده، مصدوم شد!/ پایان دورانش در رئال مادرید؟

راموس نیامده، مصدوم شد!/ پایان دورانش در رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که سرجیو راموس کاپیتان این تیم دچار مصدومیت شده است و به نظر می رسد که این بازیکن ادامه فصل را از دست می دهد و در چهار بازی بعدی رئال مادرید حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، راموس پس از مصدومیتی شش هفته ای در بازی رئال مادرید و چلسی در ترکیب قرار گرفت که نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد چرا که آمادگی بدنی لازم را برای چنین بازی حساسی نداشت. حالا راموس پس از فقط یک بازی دوباره دچار مصدومیت شده است و نمی تواند به رئال مادرید کمک کند. با توجه به این که قرارداد راموس با رئال در پایان فصل به اتمام می رسد و خبری از تمدید نیست به نظر می رسد که بازی مقابل چلسی آخرین بازی کاپیتان رئال مادرید در این تیم بوده و او پس از شانزده سال از برنابئو جدا خواهد شد.

برای بازی بعدی رئال مادرید مقابل سویا سه مدافع دیگر این تیم یعنی کارواخال، واران و لوکاس وازکز هم مصدوم هستند و دست زیدان برای انتخاب ترکیبش بسته خواهد بود. رئال مادرید در حال حاضر تنها امید خود برای این که فصل را بدون جام سپری کند روی لالیگا گذاشته است. رئال باید هر چهار بازی بعدیش در لالیگا را ببرد و منتظر امتیاز دادن اتلتیکو در یکی از چهار بازی باشد

4125