پیش بازی سپاهان – پرسپولیس/ دیدار شش امتیازی!

پیش بازی سپاهان – پرسپولیس/ دیدار شش امتیازی!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازی 6 امتیازی هفته بیست و دوم لیگ، برنده خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، سپاهان در شرایطی میزبان پرسپولیس است که پیروزی در این بازی اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم دارد. اگر سپاهان برنده این بازی شود، با خیال راحت به صدرنشینی‌اش در لیگ ادامه خواهد داد و اگر پرسپولیس حریف اصفهانی‌اش را ببرد، این فرصت را دارد که با کسب نتایج مورد نظر در بازیهای معوقه‌اش به صدر جدول برسد.

نویدکیا طلسم را می‌شکند؟ آخرین باری که سپاهان در اصفهان پرسپولیس را شکست داده به لیگ پانزدهم برمی‌گردد که سپاهان موفق شد 2-4 تیم برانکو را شکست دهد و محرم امیدوار است بعد از نزدیک به 2100 روز بتواند طلسم نبردن پرسپولیس در اصفهان را بشکند. 

انگیزه‌هایی یحیی:  سرمربی پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل سپاهان تبدیل به اولین مربی پرسپولیس خواهد شد که دو بار این تیم را در اصفهان شکست داده است. از طرف دیگر در تاریخ جدال‌های دو تیم در لیگ برتر، سپاهان 13 بار برنده شده و پرسپولیس 11 بار و یحیی به دنبال کاهش این اختلاف است.

نتیجه دور رفت: بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان با یک گل نساجی را شکست داد و پرسپولیس در آخرین بازی‌اش قبل از سفر به هند، با 2 گل از سد نساجی گذشت.

وضعیت در جدول: سپاهان 44 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس 41 امتیازی با یک بازی کمتر به نسبت سپاهان، تیم دوم جدول است.

یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سپاهان – پرسپولیس     ساعت 20.25

1984