شیخ‌سلیمانی: تراکتور به‌ سختی شکست می‌خورد/ شانس قهرمانی سپاهان و پرسپولیس برابر است

شیخ‌سلیمانی: تراکتور به‌ سختی شکست می‌خورد/ شانس قهرمانی سپاهان و پرسپولیس برابر است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال پیکان گفت: تراکتور تیمی است که به سختی شکست می‌خورد اما امیدوارم از این بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد شیخ سلمانی در خصوص وضعیت فعلی پیکان در آستانه بازی با تراکتور گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، در بازی قبلی هم نمایش خوبی برابر آلومینیوم اراک داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. امیدوارم در بازی فردا برابر تراکتور 3 امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کرده و کارگران کارخانه ایران خودرو را هم خوشحال کنیم.
وی با تمجید از تراکتور و عملکرد خوبی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تراکتور از لحاظ فنی تیم خوبی است، تیمی که سخت گل می‌خورد و سخت می‌بازد. آنها در بازی‌های آسیایی هم نمایش خوبی داشتند و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که تراکتور صعود کند اما این تیم به مرحله حذفی صعود کرد. با این هم ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و در بازی رفت هم روی بدشانسی شکست خوردیم، تمام هدف ما این است که باخت دور رفت را جبران کنیم.

شیخ‌سلیمانی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: این فصل می‌توانست برای من بهتر باشد و در مجموع به صورت کامل از عملکردم راضی نیستم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

مدافع پیکان در خصوص اینکه اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: 3 تیم بالای جدو شانس دارند اما از بین سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان خواهد شد. فکر می‌کنم شانس هر دو تیم برابر است.

6641