گزارش روز/ آینده قایدی چه می‌شود؟ در انتظار موضع رسمی استقلال

گزارش روز/ آینده قایدی چه می‌شود؟ در انتظار موضع رسمی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- آینده همکاری مهدی قایدی و استقلال چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فوتبالی، این روزها احتمال ترانسفر قایدی به خارج از کشور سوژه رسانه‌های مختلف شده است.

البته خبرهایی که از داخل باشگاه منتشر می شود، به نوعی نشان می دهد که مجیدی حداقل برای این فصل و شاید حتی نیم فصل اول، برنامه ای برای ترانسفر شدن قایدی ندارد اما برای باشگاه و خود قایدی هم مهم است که این پیشنهاد از کجا و چقدر باشد.

همانطور که گفته شد اگر مدیران استقلال بخواهند درباره شماره 10 تیمشان صحبت کنند روی قرارداد او با باشگاه تاکید خواهند کرد و اینکه قایدی حداقل تا پایان دور رفت لیگ بیست و یکم در این تیم خواهد بود.

درست است که باشگاه استقلال طی روزهای گذشته پیشنهاد الغرافه برای جذب مهاجم تکنیکی‌اش را رد کرده اما طبق ادعای رسانه‌های قطری، الغرافه تنها مشتری این بازیکن در لیگ ستارگان نبوده و دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی السد و الدحیل هم به دنبال جذب شماره 10 استقلال هستند. کار به جایی رسیده که برخی اخبار تائید نشده حاکی از توافق او با باشگاه الدحیل است و اینکه باشگاه قطری پول خوبی به مهاجم استقلال پرداخت خواهد کرد.

در چنین شرایطی، گزارشی که در شماره امروز خبرورزشی منتشر شده، نشان می‌‍دهد که قایدی در صورت جدایی از استقلال، راهی یک لیگ عربی- شما بخوانید لیگ ستارگان قطر- خواهد شد. بر اساس این گزارش، شماره 10 استقلال دوست دارد قبل از آنکه فوتبالش را در اروپا دنبال کند، ابتدا در یک تیم آسیایی بازی کند و بعد راهی فوتبال اروپا شود. کاری که پیش از این مهدی طارمی انجام داده بود و از پرسپولیس به الغرافه رفت و از لیگ ستارگان راهی فوتبال پرتغال شد. البته این ماجرا به ارقام میلیون دلاری که قطری ها پرداخت می کنند هم بستگی دارد. 

در جای دیگری از گزارش این روزنامه، پیش‌بینی شده که قایدی در صورت جدایی از استقلال راهی السد خواهد شد تا زیر نظر ژاوی به فوتبالش ادامه دهد. حالا باید دید باشگاه استقلال به صورت رسمی به اخبار منتشر شده درباره قایدی واکنش نشان خواهد داد یا به واسطه اینکه این بازیکن با استقلال قرارداد دارد، ترجیح می‌دهد درباره آینده مهاجم تیمش موضع رسمی نگیرد.

 1984