اسطوره رئال مادرید و احتمال مربیگری در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان

اسطوره رئال مادرید و احتمال مربیگری در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی – رائول گونزالس در حال طی کردن درجات مربیگری به صورت پله پله است و تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته. او در تیم رئال کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) آن‌ قدر خوب بوده که اینتراخت فرانکفورت به سراغ او بیاید. آن هم چند ماه پس از آن که شالکه هم به سراغ او آمد تا رائول را متقاعد به نشستن روی نیمکت‌های گلزن کرشن کند.

به گزارش فوتبالی، رائول  علاوه بر آن که در لیگ جوانان قهرمان شده حالا یک قدم تا صعود رئال کاستیا به سگوندا دیویژن (سطح دوم فوتبال اسپانیا) دارد. او البته با یک مشکل مواجه است و آن مشکل دعوت زیدان از چند بازیکن تیم کاستیاست زیرا تیم اصلی رئال با مشکل جدی کمبود بازیکن مواجه است.

در حال حاضر اعلام شده آدولف هوتر، سرمربی این تیم قرار است به تیم بوروسیا مونشن گلادباخ بپیوندد و به همین دلیل هم اینتراختی‌ها به دنبال سرمربی جدید هستند. تماس‌های ابتدایی در این زمینه با رائول انجام شده اما مذاکرات تا آخر ماه می متوقف است زیرا رائول می‌خواهد روی کارش تمرکز داشته باشد. نکته مهم اینجاست اینتراخت در فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی می‌کند و رائول می‌تواند در آن بازی‌ها خودی نشان دهد.

از طرف دیگر هنوز آینده زیدان در رئال مادرید مشخص نیست. تا امروز یواخیم لو و آلگری به عنوان گزینه‌های جانشینی زیدان مطرح بوده‌اند اما مارکا نوشته رائول هم یکی از گزینه‌هاست و احتمال دارد جانشین زیدان شود.

در نهایت باید دید تصمیم رائول چه خواهد شد و فصل آینده روی نیمکت کدام تیم خواهد نشست.

1101