مدافع میلان پیش از دیدار مقابل یوونتوس: بازی مقابل رونالدو افتخار است!

مدافع میلان پیش از دیدار مقابل یوونتوس: بازی مقابل رونالدو افتخار است!

پایگاه خبری فوتبالی – سیمون کیائر، مدافع دانمارکی تیم میلان در آستانه برگزاری دیدار مهم یوونتوس و میلان به تمجید از رونالدو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فردا دیداری مهم در سری آ ایتالیا بین میلان مقابل یوونتوس برگزار می‌شود که در جریان کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای هر ۲ تیم اهمیت دارد. سیمون کیائر مدافع میلان پیش از برگزاری این بازی اعلام کرده بازی مقابل رونالدو افتخار است.

کیائر پیش از دیدار میلان مقابل یوونتوس به خبرنگاران گفته: بازی مقابل رونالدو همیشه یک افتخار است و اولین بار ۱۱ یا ۱۲ سال پیش مقابل او بازی کردم. از آن زمان تا امروز او تغییرات بسیار زیادی داشته اما همیشه قهرمان بوده است و هیچ نیازی به بحث در این رابطه نیست.

کیائر در ادامه افزود: او برای گلزنی زندگی می‌کند. او می‌تواند در یک دیدار کاری نکند اما اگر توپی در دقیقه ۹۰ به کریستیانو برسد، او همه کار انجام می‌دهد تا آن را به گل تبدیل کند. او همیشه (جلوی دروازه) است تا گل بزند. به همین دلیل است که او در بالاترین سطح دنیای فوتبال در ۱۰ یا ۱۵ سال گذشته قرار دارد.

گفتنی است دیدار یوونتوس مقابل میلان فردا شب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آلیانز تورین به میزبانی مشکی و سفیدپوشان برگزار می‌گردد.

1101