العین و الاهلی غایبان بزرگ ACL 2022

العین و الاهلی غایبان بزرگ ACL 2022

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های العین امارات و الاهلی عربستان پس از باخت‌های شب گذشته رسماً از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان باز ماندند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شب گذشته مسابقات لیگ‌های امارات و عربستان برگزار شد و تیم فوتبال العین که در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان با شکست چهار گله برابر فولاد، از این جام خداحافظی کرده بود، به مصاف الشارجه صدرنشین رفت و در نهایت با نتیجه دو برصفر شکست خورد تا امیدهای صعود برایش تمام شود و یکی از غایبان بزرگ لیگ قهرمانان در فصل بعدی باشد.

الاهلی عربستان نیز شب گذشته با شکست ۴_۲ برابر التعاون به رده نهم جدول سقوط کردند و در فصل بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان غایب خواهند بود. این باشگاه که بدهی‌های سنگین مالی نیز دارد و عدم حضور در لیگ قهرمانان قطعا وضعیت این تیم را بدتر خواهد کرد.

الاهلی پس از ۷ سال حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا باید یک فصل از این مسابقات دور باشد و شاید این وقفه بتواند به این تیم کمک کند تا هم بدهی‌های خود را بدهد و هم تیمش را بازسازی کند. آن‌ها در لیگ قهرمانان امسال نیز حضور داشتند و در نهایت نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند.

6641