معبودی: مقابل تراکتور دنبال تساوی نیستیم/ از آلومینیوم جدا شدم، چون به من کم بازی می‌رسید

معبودی: مقابل تراکتور دنبال تساوی نیستیم/ از آلومینیوم جدا شدم، چون به من کم بازی می‌رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی با تراکتور دنبال تساوی نیستیم و گرفتن ۳ امتیاز این بازی برایمان مهم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عزیز معبودی در خصوص شرایط فعلی پیکان در آستانه بازی با تراکتور گفت: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را هم پشت‌سر گذاشتیم تا آماده بازی با تراکتور شویم. ما با تیمی روبرو می‌شویم که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفت و بدون باخت به مرحله بعدی صعود کرد، حالا آنها روحیه بالایی دارند تا از بازی‌های عقب افتاده در لیگ برتر استفاده کرده و در جدول چند پله صعود کنند.
معبودی ادامه داد: ما اصلا به این فکر نمی‌کنیم که تراکتور به خاطر انجام بازی‌های فشرده خسته است، اتفاقا آنها در شرایط بازی قرار دارند و بابت این موضوع خودمان را فریب نمی‌دهیم. این درست است که تراکتور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد ولی پیکان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و کیفیت خوب خودش را در بازی‌های مهم و بزرگ نشان داده است. ما در این بازی حتی دنبال تساوی هم نیستیم و فقط به گرفتن 3 امتیاز فکر می‌کنیم تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. امیدوارم بازی خوبی به نمایش گذاشته و در نهایت برنده از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در ارتباط با وضعیت خودش در این تیم تصریح کرد: شرایط من خوب است و خوشحالم که پیکان را انتخاب کردم. من از آلومینیوم اراک جدا شدم چون در این تیم به من کم بازی می‌رسید، این در حالی است که تیم هم نتیجه می‌گرفت و طبیعتا کادر فنی هم دوست نداشت تغییر زیادی در ترکیب ایجاد کند. با این شرایط تصمیم به انتخاب پیکان گرفتم و امیدوارم در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم.

6641