عکس؛ کابوس وحشتناک ترکیه ای برای نیمار و امباپه

عکس؛ کابوس وحشتناک ترکیه ای برای نیمار و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - لیل توانست روز جمعه با پیروزی ارزشمند یک گام به قهرمانی لیگ فرانسه نزدیک تر شود و عملا این تیم حالا به کابوس بزرگ پاریسن ژرمن تبدیل شده است چرا که فقط دو گام و دو پیروزی تا قهرمانی فاصله دارند.

به گزارش فوتبالی، لیل با نتیجه سه بر صفر بر لانس پیروز شد و حالا پی اس جی باید حتما سه بازی بعدی خود را ببرد و منتظر لغزش حریف باشد چرا که لیل با 36 بازی 79 امتیازی است در حالی که پی اس جی با 35 بازی 75 امتیاز دارد. اگر تیم پوچتینو یک لغزش دیگر در لیگ فرانسه داشته باشد باید با جام وداع کند.

لیل توانست پیروزی آسانی را با نتیجه سه بر صفر در مقابل لانس کسب کند که یک ستاره ترکیه ای به نام بوراک ییلماز در این بازی خوش درخشید. بوراک در این بازی دبل کرد، دو گلی که می تواند به قیمت قهرمانی باورنکردنی لیل تمام شود. بوراک در پایان بازی تصویری از خودش در رختکن لیل در کنار هموطنانش یوسف یازیچی و مهمت چلیک منتشر کرد و در توضیح تصویر پرچم ترکیه را به نمایش گذاشت تا نشان بدهد که به کشورش افتخار می کند.

بوراک با دبلش در این بازی به پانزده گل در این فصل رسید و جاناتان دیوید دیگر گل لیل را به ثمر رساند. بوراک در ابتدا با ضربه پنالتی در دقیقه چهارم بازی گلزنی کرد و گل دومش با یک ضربه زیبا در دقیقه 40 به ثبت رسید . ییلماز 35 ساله حالا می تواند به یک موفقیت بزرگ برسد و به روند قهرمانی های پی اس جی در لیگ فرانسه در سالهای اخر پایان ببخشد.

4125