سوپرگل 70 متری علیه صدرنشین لیگ یک

سوپرگل 70 متری علیه صدرنشین لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی خوشه طلایی ساوه در جدال آغازین هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالی‌که شاگردان محمدرضا مهاجری برای تثبیت صدرنشینی خود و حفظ فاصله با دیگر مدعیان لیگ یک در مسیر صعود به لیگ برتر، نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی برابر خوشه طلایی ساوه داشتند، یک ضربه دیدنی از مدافع خوشه طلایی نتیجه بازی را به سود میهمان کرد؛ تقابل مس و خوشه طلایی پس از گذشت یک ساعت گلی نداشت.

اما حسن مرادی‌فر در دقیقه 63 و روی توپی که در زمین خودی نصیب شاگردان بیاتلو شده بود، توانست با ضربه‌ای دیدنی از فاصله‌ای حدوداً 70 متری دروازه مس کرمان را در شرایطی که سجاد بیرانوند سنگربان مسی‌ها از خط دروازه چند متری فاصله گرفته بود، باز کند.

مدافع میانی خوشه طلایی ساوه با گلزنی خود هم تیمش را به آستانه سه امتیاز ارزشمند در مقابل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر رساند، هم دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر را به کاهش فاصله با مس امیدوار کرد و هم این‌که توانست یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ یک را به نام خود ثبت کند.

گلی که شباهت زیادی به گل حنیف عمران زاده مدافع استقلال در تقابل با شهرداری یاسوج در نیمه نهایی جام حذفی فصل 1390-1391 داشت و در آن‌جا هم یک مدافع میانی از زمین خودی توانسته بود دروازه حریف را باز کند.

7474