پروژکتورهای ورزشگاه اراک روشن شد! (عکس)

پروژکتورهای ورزشگاه اراک روشن شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مجددا روشن شده تا آماده میزبانی بازی‌های آلومینیوم شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روز گذشته عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت فوتبال شهر اراک از برداشته شدن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) و به طبع آن احتمال از دست رفتن میزبانی این تیم از پدیده در هفته بیست و سوم لیگ برتر، درخواست رسیدگی کرده و اعلام نموده بود بخاطر عدم پرداخت مطالبات شرکت شایان برق که مسؤول پروژکتورهای استادیوم بوده، این اتفاق رخ داده است.

ساعاتی پس از این اتفاق نیز تصاویری از برداشته شدن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک منتشر شد که این اتفاق حواشی زیادی به همراه داشت و موجب ناراحتی کادر فنی، بازیکنان و هواداران آلومینیوم شده بود.

اما حالا محمد بیرانوند، مدیرعامل شرکت شایان برق که مجری نصب پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک هستند، در این باره اظهار کرد: بنده امروز در استادیوم حضور پیدا کردم و اینطور نیست که می‌گویند پروژکتورها را باز کردند و بردند. تمام دکل‌های برق روشن است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

او ادامه داد: اختلافاتی بین ما و اداره کل ورزش و جوانان استان بود که طی دو روز اخیر با انجام مذاکره با مدیر کل ورزش و جوانان مرکزی حل شد و در دو روز آینده نواقصی هم که در ورزشگاه وجود داشت، برطرف می‌شود و آماده دیدار با پدیده خراسان خواهد شد.

بیرانوند تاکید کرد: بیشتر تصاویری که در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد، فتوشاپی و قدیمی است. آن عکس‌ها، برای زمان‌هایی است که ما پروژکتورها را در ورزشگاه تعویض و نصب می‌کردیم. از طرف دیگر تعدادی از افراد حاضر در تصویر که در حال خروج پروژکتورها از ورزشگاه بودند، اصلا برای گروه صنعتی شایان برق نیستند و آن عکس‌ها را با جنبه‌های سیاسی منتشر کردند.

او یادآور شد: انگار برخی به دنبال صحنه‌سازی، جوسازی و ایجاد حاشیه بودند تا اشخاص را بکوبند. احساس می‌کنم عده‌ای قصد تخریب افراد را داشتند وگرنه وجود اختلافات بین یک سازمان تولیدی با یک سازمان دولتی یا خصوصی در همه جا بوده و هست. احساس می‌کنم این فضاسازی برای تخریب مجموعه ما و اداره کل ورزش و جوانان استان بود. ضمن اینکه امروز تمرین تیم کیان اراک زیر نور ورزشگاه برگزار شد.

در این تصویر به نظر می‌رسد حدود چهار پروژکتور از یک دکل برق در ورزشگاه امام خمینی اراک برداشته شده که بنابر ادعای مدیرعامل شرکت شایان برق طی دو روز آینده این نواقص برطرف می‌شود.

7474