لیست خرید مورینیو در رم؛ از ایکاردی تا دخیا و بلوتی

لیست خرید مورینیو در رم؛ از ایکاردی تا دخیا و بلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - رم و ژوزه مورینیو در حال برنامه ریزی برای فصل آینده هستند و از آندره آ بلوتی، مائورو ایکاردی و رناتو سانچز به عنوان گزینه های خرید آنها اسم برده می شود.

به گزارش فوتبالی، کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که جالوروسی ها در حال بررسی گزینه های خرید در تابستان بعدی هستند که یکی از مهمترین بحث ها مربوط به پیدا کردن جایگزین برای ادین ژکو است. این نشریه گزارش داده است که آندره آ بلوتی کاپیتان تورینو و مائورو ایکاردی مهاجم پی اس جی اصلی ترین گزینه های آنها هستند. البته شاید مورینیو در نهایت ژکو که با فونسکا اختلافاتی داشت را راضی کند تا در تیمش بماند.در حقیقت مهاجم بوسنیایی به علت روابط بدش با مربی قبلی رم فصل بسیار بدی را داشته است اما تجربه ارزشمندش در لیگ ایتالیا می تواند برای مورینیو کارساز باشد.ژکو 35 ساله مجموعا 257 بازی در رم داشته که 119 گل زده  و 52 پاس گل داده است. 

از طرفی شایعاتی در مورد تمایل رم به خرید داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد نیز مطرح شده است که جالوروسی ها امیدوارند که یونایتد با قیمتی معقول حاضر به فروش او شود. همچنین گفته می شود که رناتو سانچز هافبک 23 ساله و پرتغالی لیل نیز می تواند راهی رم شود.

4125