دژاگه به دنبال بازگشت به فوتبال آلمان

دژاگه به دنبال بازگشت به فوتبال آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- اشکان دژاگه ستاره تیم تراکتور در گفت و گو با نشریه «بیلد آلمان» برای بازگشت به فوتبال آلمان ابراز امیدواری کرده است.

به گزارش فوتبالی، دژاگه که به تازگی به همراه تراکتور موفق شد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کند احتمالا در پایان فصل از جمع شاگردان رسول خطیبی جدا می شود.

شماره 21 تراکتور در بخشی از مصاحبه اش با نشریه «بیلد آلمان» با توجه به پایان مدت قراردادش با تراکتور در پایان فصل صحبت هایی داشته است که نشان می دهد او برنامه ای برای ماندن در تراکتور و لیگ ایران ندارد.

دژاگه در پاسخ به این سوال که« قراردادت با تراکتور تابستان به پایان می رسد. آیا ممکن است به آلمان برگردی؟» می گوید:« بدون شک دوست دارم بار دیگر به همراه یک تیم حرفه ای آلمانی بازی کنم. همه چیز می تواند در تابستان رخ دهد ولی مثل گذشته من خودم را تحت فشار نمی گذارم. واقعیت این است که من با وجود اینکه 34 سالم است اما همچنان در بهترین شرایط به سرمی برم.»

این در شرایطی است که در نقل و انتقالات نیم فصل صحبت هایی در خصوص تمایل دژاگه برای حضور در استقلال مطرح شده بود اما با توجه به اینکه او تا پایان لیگ بیستم با تراکتور قرارداد داشت همه چیز منتفی شد و او در تیم تبریزی باقی ماند.

باید دید در صورتی که دژاگه قراردادش با تراکتور تمدید نکند می تواند به سطح اول فوتبال آلمان برگردد یا در لیگ ایران باقی می ماند و پیشنهادیی که خواهد داشت را بررسی می کند.

9697