عاقبت خنده‌های پرحاشیه؛ هازارد در لیست فروش رئال مادرید

عاقبت خنده‌های پرحاشیه؛ هازارد در لیست فروش رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی که دو سال پیش به گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شده بود حالا در لیست فروش این تیم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد بازیکن بلژیکی در دو فصل حضور در رئال مادرید فقط 40 بازی داشته است. این بازیکن به علت حجم بالای مصدومیت هایش هرگز نتوانسته خاطرات دوران حضورش در چلسی را تکرار کند. از طرفی بگو و بخند هازارد با بازیکنان چلسی پس از شکست رئال مادرید در مقابل تیم سابقش در استمفوردبریج به شدت جنجال ساز شده است. هر چند که هازارد در پیامی اینستاگرامی از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد، حالا نشریه مادریدی مارکا مدعی است که هازارد در لیست فروش رئال قرار دارد و باید فکری به حال آینده خود کند. در حقیقت رئال مادرید که دو سال پیش برای خرید هازارد 130 میلیون یورو هزینه کرد، بعد از دو فصل به این نتیجه رسیده که باید به پیشنهادها برای بازیکن بلژیکی گوش بدهد چرا که این بازیکن به هیچ وجه نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. 

رئال مادرید البته هنوز روی ادامه فصل تمرکز دارد. رئال مادرید اگر چهار بازی بعدی خود را در لالیگا ببرد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت و هازارد نیز می تواند با درخشش در این چهار بازی نظر هواداران رئال مادرید را نسبت به خود تغییر بدهد.

4125