عکس؛ آرم جدید «فوتبال انگلیس» با توله شیر و شیرهای مذکر و مونث

عکس؛ آرم جدید «فوتبال انگلیس» با توله شیر و شیرهای مذکر و مونث

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال انگلیس از آرم جدید "فوتبال انگلیس" رونمایی کرد که جانشین آرم معروف سه شیرها می شود.

به گزارش فوتبالی، آرم جدید شامل یک یک توله شیر، یک شیر مذکر و یک شیر مونث به رنگ قرمز است که نمادی از "فراگیر بیشتر" بازی است. آرم جدید نمادی از یک کمپین تبلیغاتی جدید است چرا که فعلا تیم های مردان و زنان انگلیس همچنان از آرم قدیمی و اصلی "سه شیرها"  برای پیراهن هایشان در بازیها استفاده خواهند کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال انگلیس آمده است:" یک توله شیر، یک شیر مذکر و یک شیر مونث با هم متحد می شوند تا آرم جدید "فوتبال انگلیس" بدون مرز را تشکیل بدهند، این آرم نمادی از همه در هر سطحی از فوتبال در این کشور است. سه شیرها در قلب فوتبال انگلیس هستند. این آرم جدید نمادی از پیشرفت، فراگیری بیشتر و در دسترس بودن بیشتر در همه سطوح برای این بازی زیبا است، از زمین های خاکی تا بالاترین سطح."

فدراسیون فوتبال انگلیس برای حمایت از آرم جدید "فوتبال انگلیس" فیلمی را منتشر کرده است که در ان به ریشه های اختراع فوتبال در انگلیس و تبدیل شدن آن از یک بازی محلی به یک بازی بین المللی و بزرگ اشاره شده است. شخصیت هایی نظیر هری کین، لوسی برونز، مارکوس رشفورد و عظیم امیر (بازیکن تیم نابینایان) در این ویدیو  دیده می شوند.

4125