کامرانی‌فر رییس 99 درصدی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال

کامرانی‌فر رییس 99 درصدی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که حسن کامرانی فر کمک داور معروف فوتبال ایران و رییس اسبق دپارتمان دوران فدراسیون فوتبال، طی روزهای آینده به عنوان رییس دپارتمان داوری فوتبال انتخاب خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از انتصاب عجیب و غریب خداداد افشاریان به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال حالا همه در انتظار مشخص شدن رییس جدید دپارتمان داوری فوتبال هستند.

با توجه به جدایی فریدون اصفهانیان از فدراسیون فوتبال، جدایی علیرضا سهرابی رییس دپارتمان داوری هم قطعی به نظر می رسد.

در این خصوص شنیده شده حسن کامرانی فر کمک داور بین المللی اسبق فوتبال ایران که با قضاوت در دو جام جهانی دارای یک رکورد ویژه است و از داوران سالم فوتبال ایران است از سوی عزیزی خادم گزینه اصلی ریاست دپارتمان داوری است و رییس جدید فدراسیون نگاه ویژه ای به او دارد. 

کامرانی فر در گذشته هم یکبار سمت ریاست دپارتمان را تحویل گرفت اما حضور او در این پست به خاطر ایستادگی روی اصول و حمایت از داوران سالم و مبارزه با جریان فساد داوری، زیاد طول نکشید و جریاناتی مشکوک منجر به جدایی زودهنگامش از بدنه فدراسیون شدند.

کامرانی فر در دوران حضورش چیدمان خوبی از داوران داشت و به همین دلیل در آن مقطع اعتراضها به فدراسیون و داوران کم شده بود و از این حیث او متخصص چیدمان داوران در لیگهای برتر و دسته یک به حساب می آید.

شانس او برای رییس شدن در دپارتمان داوران در حد ۹۹ درصد است.

1111