عباس زاده چگونه بهترین بازیکن تراکتور در آسیا شد؟

عباس زاده چگونه بهترین بازیکن تراکتور در آسیا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمد عباس زاده بهترین بازیکن تراکتور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور تحت هدایت رسول خطیبی موفق شد با کسب 10 امتیاز در در جمع 3 تیم برتر دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد تا به دور یک هشتم نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

تراکتور در 6 بازی دور گروهی با 2 پیروزی، 5 تساوی و بدون شکست تواست جواز صعود از دور گروهی را کسب کند. عباس زاده با به ثمر رساند 2 گل در بازی اول تراکتور در این تورنمنت برابر پاختاکور و 2 گل در بازی آخر برابر الشارجه در بازی آخر 4 گل از 6 گل تراکتور در مرحله گرووهی به ثمر برساند تا کمک زیادی به تراکتور برای صعود از این گروه داشته باشد.

عباس زاده فقط 386 دقیقه زمان لازم داشت تا به عنوان بهترین گلزن تراکتور در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود. او که در پنج بازی از شش بازی تراکتور به میدان رفت، مجموعا 10 مرتبه با شوت دروازه حریفان را تهدید کرد که فقط 3 تا از آن‌ها در چارچوب نبود. عباس‌زاده با 4 گل، نرخ تبدیل شوت به گل 40% را داشت و 3 مرتبه هم با پاس کلیدی موقعیت ساخت تا با ثبت این آمار بهترین بازیکن تراکتور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

 تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید برابر النصر عربستان قرار بگیرد و باید دید عباس زاده می تواند همچون دور گروهی برای تراکتور و خطیبی تاثیر گذار باشد یا نه.
9697