اعضای چلسی و منچسترسیتی در صورت قهرمانی اروپا چقدر پاداش می‌گیرند؟

اعضای چلسی و منچسترسیتی در صورت قهرمانی اروپا چقدر پاداش می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در آستانه کسب دو جام قرار دارد. آبی ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیده اند و باید در ومبلی به مصاف لستر بروند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول هم مقابل منچسترسیتی قرار می گیرند. آنها می توانند فصلی درخشان را با کسب دو جام داشته باشند و باشگاه چلسی به بازیکنانش وعده داده که در صورت چنین اتفاقی ، پاداش چشمگیری را برای بازیکنان در نظر بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رومن ابراموویچ می خواهد به بازیکنانش برای این دو فینال روحیه بدهد و به همین خاطر پاداش های نقدی قابل توجهی برای بازیکنانش در نظر گرفته است. تیم لندنی به خاطر فصل خوبش در اروپا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا پاداش خوبی از یوفا گرفته است که آبراموویچ تصمیم گرفته این مبلغ را بین بازیکنانش تقسیم کند و بدین ترتیب پنج میلیون پوند بین اعضای تیم تقسیم شده است. اما در صورت کسب دو جام، این پاداش افزایش پیدا می کند و شش میلیون پوند دیگر هم بین اعضای تیم تقسیم می شود: پنج میلیون یورو برای قهرمانی چمپیونزلیگ و یک میلیون پوند برای قهرمانی جام حذفی. بدین ترتیب مبلغ یازده میلیون پوند بین اعضای تیم تقسیم می شود. در نتیجه اگر چلسی قهرمان اروپا شود هر بازیکن یک مدال قهرمانی و 500 هزار پوند را به خانه اش می برد.

البته منچسترسیتی هم برای بازیکنانش پاداش در نظر گرفته است. اگر تیم انگلیسی قهرمان اروپا شود، صرفا برای همین جام پانزده میلیون پوند بین کل بازیکنان تقسیم می شود. بازیکنان سرشناس و مهم ترکیب ممکن است که نفری یک میلیون پوند پاداش بگیرند و پاداش بقیه بازیکنان ششصد هزار پوند خواهد بود.

4125