حریف عربستانی تراکتور و عدم توافق با آمرابات

حریف عربستانی تراکتور و عدم توافق با آمرابات

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه النصر هنوز برای تمدید قرارداد با ستاره مراکشی خود به توافق نهایی نرسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال النصر که در آخرین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی موفق به شکست السد شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حریف تراکتور ایران شده است، به بازیکن خود نورالدین آمرابات پیشنهاد تمدید ۶ ماهه یا نهایتا یک ساله داده تا بتواند از این ستاره مراکشی در مراحل بالاتر آسیا استفاده کند.

آمرابات که پیشنهاداتی از قطر دارد اما پیشنهاد یکساله را قبول نخواهد کرد و با توجه به سن و سالش، می‌خواند یک قرارداد ۲ ساله با مبلغ بالا ببندد تا در اواخر عمر فوتبالی خود پول بیشتری را دشت کند.

مارتینز آرژانتینی که به تازگی رباط صلیبی پای خود را در اسپانیا، به تیغ جراحان سپرده است، به مسابقات مرحله بعد لیگ قهرمانان در شهریور ماه نخواهد رسید و مسئولان عربستان می‌خواهند با توافق ۶ ماه موقتا آمرابات را در لیست خود داشته باشند و پس از این مسابقات، با این بازیکن فسخ قرارداد کنند تا در فصل آتی از مارتینز در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند که مورد موافقت ستاره مراکشی قرار نگرفته است.

البته تیم النصر هم اکنون با ۳۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعدی کار سختی را در پیش خواهد داشت. شاگردان مندس ۵ بازی دیگر در لیگ خواهند. داشت و این هفته در ورزشگاه خانگی خود مرسول پارک موفق شدند تا برابر الفیصلی به برد پرگل ۴_۳ دست یابند.

6641