مدیرعامل گل‌گهر سیرجان: یک تیم حرفه‌ای در سال اول حضور در لیگ برتر سهمیه آسیایی می‌گیرد/ نتایج رضایت‌بخشی گرفتیم

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان: یک تیم حرفه‌ای در سال اول حضور در لیگ برتر سهمیه آسیایی می‌گیرد/ نتایج رضایت‌بخشی گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل جدید باشگاه گل‌گهر سیرجان، نتایج شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیستم را رضایت‌بخش توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد اسفندیارپور درباره انتصابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: من پیش‌تر در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه فعالیت می‌کردم. مسیر و سیاست‌های باشگاه مشخص است و روی برنامه‌ریزی استراتژیک و بلندمدت تمرکز دارد. بسیاری فکر می‌کنند ما فقط در فوتبال فعالیت می‌کنیم، اما ورزش‌های همگانی و کارگری هم داریم. ما تلاش می‌کنیم در رشته‌های مختلف از پتانسیل‌های سیرجان استفاده کنیم و به جایگاه واقعی و شایسته خود برسیم.
وی در مورد اینکه گل‌گهر باشگاهی کهکشانی و متمول معرفی می‌شود، بیان کرد: این صحبت‌ها مطرح می‌شود، اما در باشگاه گل‌گهر شفافیت وجود دارد و تابع قانون تجارت هستیم. ما حسابرس و بازرس قانونی داریم و در پایان هر شش ماه حساب‌ها بررسی می‌شود. این گزارش به تمامی سهامداران هم ارائه می‌شود و این چیزهایی که گفته می‌شود، واقعیت ندارد. تیم نتایج رضایت‌بخشی گرفته و براساس امکانات خود جایگاه خوبی به دست آورده است.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با اشاره به تلاش شاگردان امیر قلعه‌نویی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تمرکز هر تیمی روی رشد و موفقیت است و این موضوع برای همه هواداران سیرجان اهمیت دارد. همه ما تلاش می‌کنیم گل‌گهر به آنچه که شایستگی آن را دارد، دست یابد. ساختار یک تیم متشکل از بازیکنان و کادر فنی است که در هر تیم تغییر می‌کند.

اسفندیارپور درباره اینکه برخی از اعضای تیم گل‌گهر از حضور دو ساله این تیم در لیگ برتر و عدم وجود تجربه کافی برای سهمیه آسیایی صحبت می‌کنند، اظهار داشت: حضور پنج یا شش ساله در لیگ برتر ممکن است برای مدیریت باشگاه تجربه ایجاد کند، اما آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد حاصل تلاش مربیان و بازیکنان است. اگر یک تیم حرفه‌ای عمل کند، می‌تواند همان سال اول سهمیه آسیایی بگیرد و ما هم در همین راستا تلاش می‌کنیم. بازیکنان و مربیان ما در این موضوع مؤثر هستند و تلاش می‌کنیم با مدیریت مزیت‌های رقابتی تأثیرگذار، بیشترین بهره را ببریم.

6641