نوستالژی؛ مصدومیت وحشتناک مسی مقابل اتلتیکو مادرید با خم شدن مچ پا

نوستالژی؛ مصدومیت وحشتناک مسی مقابل اتلتیکو مادرید با خم شدن مچ پا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیکو مادرید در بازی بعدی لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار حساسی را برگزار می‌کنند. این بازی بدون شک یکی از حساس ترین بازی های فصل لالیگا خواهد بود که می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قهرمان این فصل لالیگا داشته باشد و باید دید که چه نتیجه ای در آن رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، اما لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در بازی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در فصل 2010/11 در ورزشگاه ویسنته کالدرون (ورزشگاه سابق اتلتیکو مادرید)، دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه مچ پا شد. در واقع بازیکن اتلتیکو مادرید خطای خطرناکی روی پای مسی انجام داد و مچ پای بازیکن آرژانتینی کاملا خم شد و او درد زیادی را تحمل کرد و دیگر در آن بازی نمی توانست راه برود و به بیرون از زمین برده شد.

در آن زمان پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا بود و گواردیولا هم مسی را که با برانکارد در حال خروج از ورزشگاه بود، همراهی می‌کرد. البته لیونل مسی پس از این مصدومیت تنها 2 هفته از میادین دور بود و پس از آن دوباره شرایط خوب خود را پیدا کرد و توانست به بازی های بارسا برگشته و عملکرد خوب خود را ادامه دهد. بارسلونا در آن سال ها با هدایت گواردیولا بهترین سال های تاریخ خود را سپری می‌کرد.

1470