یوونتوس - میلان؛ یکشنبه حساس و تعیین تکلیف آینده رونالدو و دوناروما

یوونتوس - میلان؛ یکشنبه حساس و تعیین تکلیف آینده رونالدو و دوناروما

پایگاه خبری فوتبالی – دیدار یکشنبه یوونتوس مقابل میلان تکلیف آینده رونالدو و دوناروما را مشخص خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دوناروما هنوز با میلان تمدید نکرده و آینده کاری او به شدت وابسته به آینده میلان و حضور این تیم در لیگ قهرمانان است. طبق اعلام گازتا دلو اسپورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌تواند او را متقاعد به حضور میلان کند. همچنین هاکان چالهانغلو هم قراردادش با میلان در فصل تابستان به پایان می‌رسد و برای او هم سهمیه لیگ قهرمانان میلان مهم است.

شایعات زیادی در چند هفته اخیر در خصوص احتمال حضور دوناروما در یوونتوس در فصل آینده منتشر شده اما خود یوونتوس هم در زمینه تمدید قرارداد با بازیکنانش کار راحتی ندارد. یوونتوسی‌ها هم درگیر آینده رونالدو هستند.

کریستیانو دستمزدی ۳۱ میلیون یورویی در سال می‌گیرد که مبلغ بسیار زیادی برای یوونتوس است. خود رونالدو هم چندان مخالف جدایی نیست اما تیم‌های بسیار کمی در شراط کرونایی اخیر توانایی پرداخت دستمزدش را دارند و برخی رسانه‌ها از منچستریونایتد و پاریس به عنوان تنها تیم‌های خواهان او نام برده‌اند. همچنین برخی نوشته‌اند اگر یوونتوس سهمیه لیگ قهرمانان کسب نکند (شکست مقابل میلان در این زمینه تاثیر زیادی دارد) او احتمالا برای حضور در لیگ قهرمانان یوونتوس را به مقصد منچستر یونایتد ترک می‌کند زیرا به شدت می‌خواهد در سال‌های آخر بازی‌اش همچنان در سطح اول اروپا بازی کند.

1101