جریمه 1.3 میلیارد تومانی برای مدافع جنجالی استقلال؟

جریمه 1.3 میلیارد تومانی برای مدافع جنجالی استقلال؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع جریمه استقلالی با پذیرفتن جریمه میلیاردی، مجوز بازگشت به تمرینات تیمش را پیدا کرده است؟

به گزارش فوتبالی، محمد دانشگر که بعد از اتفاقات بازی پیکان و استقلال در جام حذفی، از تیمش کنار گذاشته شده بود، نهایتا و بعد از عذرخواهی از کادر فنی استقلال و همبازیانش مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کرد.

درباره دانشگر این خبر مطرح شده که او با کسر 20 درصد از مبلغ قراردادش، به تمرینات استقلال برگشته است. خبری که اگر صحت داشته باشد، این بازیکن بیشتر از یک میلیارد تومان از قراردادش با استقلال را باید به عنوان جریمه پرداخت کند.

درباره دانشگر این روایت وجود دارد که او قبل از ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته، قراردادش را در شرایطی تمدید کرد که با احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال بر سر رقمی نسبتا عجیب به توافق رسید و طبق ادعای رسانه‌ها، او برای تمدید قرارداد دو ساله‌اش با استقلال، 13 میلیارد تومان از این تیم دریافت خواهد کرد.

در صورتی که ماجرای قرارداد 13 میلیاردی دانشگر با استقلال و همچنین جریمه 20 درصدی او صحت داشته باشد، این بازیکن باید 1.3 میلیارد تومان به عنوان جریمه پرداخت کند و به همین دلیل بوده که دیروز خبری مطرح شد مبنی بر اینکه وکیل مدافع استقلال در جلسه‌ای که با مدیران این باشگاه داشته خواهان کاهش رقم جریمه موکلش شده که خواسته او با موافقت مدیران استقلال مواجه نشده است.

1984