دیواری که جلوی طارمی فرو ریخت(عکس)

دیواری که جلوی طارمی فرو ریخت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سوپرگل مهدی طارمی در دیدار برگشت پورتو و چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به یک دلیل خاص، مجددا سوژه بحث در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که ادوارد مندی دروازه‌بان سنگالی چلسی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در بازی دیشب مقابل رئال مادرید، موفق شد برای هشتمین بار در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا، کلین‌شیت کند.

این گلر 29 ساله، فقط در سه بازی گل خورده که یکی از آنها در مرحله گروهی بوده و دو گل دیگر مربوط به بازی با پورتو و رئال مادرید در مرحله حذفی است.

نمایش درخشان مندی در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که صفحه توئیتری ActuFoot که 2.9 میلیون نفر فالوئر دارد، در توئیتی به دروازه‌بان چلسی، لقب دیوار واقعی دهد.

لقبی که سوژه کنایه هواداران پورتو به مندی شده و آنها با یادآوری سوپرگل طارمی به چلسی، به شوخی مدعی شده‌اند که تعداد گلهای خورده مندی تا قبل از دیدار فینال را باید 4 گل ثبت کرد چرا که گل مهاجم ایرانی پورتو آنقدر زیبا و فوق‌العاده بود که باید آن را 2 گل حساب کرد نه یک گل!

نکته جالب اینکه یکی از هواداران چلسی هم به این موضوع واکنش نشان داده و توئیت زده که از طارمی متنفر است و مهاجم پورتو می‌توانست چنین گلی را در لیگ پرتغال بزند نه لیگ قهرمانان اروپا و آن هم بازی با چلسی.

1984