با خوش‌شانس‌ترین دروازه‌بان دنیا آشنا شوید؛ نیمکت‌نشین همیشه فینالیست!

با خوش‌شانس‌ترین دروازه‌بان دنیا آشنا شوید؛ نیمکت‌نشین همیشه فینالیست!

پایگاه خبری فوتبالی – اسکات پل کارسون را باید خوش‌شانس‌ترین دروازه‌بان دنیای فوتبال دانست. کسی که بدون انجام بازی قرار است برای دومین بار نامش میان فینالیست‌های لیگ‌ قهرمانان ثبت شود.

به گزارش فوتبالی، اسکات پل کارسون را شاید کسی از علاقه‌مندان به فوتبال نشناسند. در واقع حتی شاید طرفداران پر و پا قرص تیم‌هایی که او در آن حضور داشته هم نشناسند اما او صاحب عنوانی است که حتی بوفون هم نداشته و حالا در فینال لیگ قهرمانان امسال یک رکورد جالب برای خودش خلق می‌کند.

کارسون محصول آکادمی لیدز است و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ در تیم اصلی لیدز حضور داشت. او پس از آن به لیورپول رفت تا خودی نشان دهد. کارسون از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در جمع لیورپولی‌ها بود اما تنها ۴ بار به میدان رفت. اتفاق مهم برای او این بود که در جریان فینال مشهور لیگ قهرمانان در استانبول که به برتری لیورپولی‌ها در ضربات پنالتی‌ها توام شد، او در لیست لیورپولی‌ها در آن بازی حضور داشت و در واقع دروازه‌بان ذخیره آن‌ها بود.

حالا و پس از گذشت ۱۶ سال از آن روز، کارسون که در این سال‌ها در تیم‌های بزرگی هم بازی نکرده دوباره فرصت پیدا کرده تا در تیم فینالیست لیگ قهرمانان حضور داشته باشد! او در عضویت تیم دربی کانتی است اما از سال ۲۰۱۵ به صورت قرضی در منچستر سیتی حضور دارد و در بازی سیتیزن‌ها مقابل پاری سن ژرمن روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود. کارسون احتمالا در بازی فینال هم روی نیمکت می‌نشیند و در صورت قهرمانی سیتی می‌تواند ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان برای خود ثبت کند. بدون حتی یک بازی!

1101