ادعایی که تکذیب شد؛ پرسپولیسی‌ها واکسن نزده‌اند

ادعایی که تکذیب شد؛ پرسپولیسی‌ها واکسن نزده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای واکسن کرونای پرسپولیسی‌ها، یکی از سوالاتی بود که سخنگوی باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری دیروزش به آن پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی نساجی پس از باخت مقابل پرسپولیس، با صحبت های کنایه آمیز و بیان این جمله که شاید بعضی از تیم‌ها واکسن کرونا زده‌اند که خیالشان راحت است، باعث خشم هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد و آنها شدیدا علیه ساکت الهامی موضع گرفتند.

البته الهامی اسم پرسپولیس را بر زبان نیاورد و از واژه «بعضی تیم‌ها» استفاده کرد اما از دید هواداران پرسپولیس منظور او مشخص بود و همین مسئله باعث شد تا پرسپولیسی‌ها از الهامی بخواهند ثابت کند که شاگردان یحیی واکسن‌ کرونا زده‌اند.

شکوری در کنفرانس خبری دیروزش، به صحبتهای سرمربی نساجی واکنش نشان داد و گفت: هیچکدام از بازیکنان و کادر ما از واکسن استفاده نکردند. ما در 21 روزی که در کشور هند بودیم، 9 بار تست کرونا دادیم و اگر تیم ما کرونایی ندارد به خاطر این است که تمام اعضای تیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. ما هم در یک مقطعی چند کرونایی داشتیم ولی تعداد آنها خیلی کم بود. این مباحثی که می‌گویند ما واکسن زده‌ایم اصلا صحت ندارد.

این در حالی است که محسن فتحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است: اگر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس واکسینه می شدند، نیازی به قرنطینه شدن در تهران نبود و اینکه خبر واکسینه شدن آنها اعلام می‌شود جای تعجب است.

7655