مورد عجیب پیرلو؛ ۳۴ بازی در سری آ و ۳۴ ترکیب مختلف!

مورد عجیب پیرلو؛ ۳۴ بازی در سری آ و ۳۴ ترکیب مختلف!

پایگاه خبری فوتبالی – انتقادات از پیرلو بالا گرفته و حالا رسانه‌ها به انتقاد از تاکتیک‌های او پرداخته‌اند. گازتا نوشته او هیچ دیداری یک ترکیب تکراری و ثابت نداشته است!

به گزارش فوتبالی، با رسیدن به نیمه پایانی و هفته‌های آخر بازی‌ها فصل فرصت خوبی برای عملکرد افراد، مخصوصا سرمربی‌ها رسیده. آندرا پیرلو هم یکی از سرمربیانی است که به شدت تاکتیک‌ها و عملکردش زیر ذره بین است.

پیرلو در ابتدای فصل صحبت از تاکتیک‌های شناور کرد و در عمل هم به این مسئله پای‌بند بود زیرا یوونتوس در ابتدا هم به بازی با دفاع ۳ نفره روی آورد و هم دفاع ۴ نفره اما نکته عجیب اینجاست طبق اعلام رسانه گازتا دلو اسپورت، پیرلو در ۳۴ بازی سری آ در تیم یوونتوس از ۳۴ ترکیب متفاوت استفاده کرده است و حتی یک بار هم یک ترکیب ثابت و تکراری نداشته.

این مسئله یعنی هیچ‌گاه بازیکنان تمام بازیکنان یک بازی در بازی بعد حضور نداشته‌اند. به طور مثال دنیلو در پست مدافع راست، مدافع چپ، مدافع وسط و حتی برخی مواقع در پست هافبک بازی کرده و این آشفتگی تاکتیکی پیرلو را نشان می‌دهد.

گفتنی است یوونتوس روز یک‌شنبه یک دیدار بسیار مهم مقابل میلان دارد که در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و آینده کاری خود پیرلو اهمیت فراوانی دارد.

1101