شش امتیازی ترین تقابل هفته

شش امتیازی ترین تقابل هفته

پایگاه خبری فوتبالی- شش امتیازی ترین تقابل هفته بیست و دوم لیگ برتر را در تبریز شاهد خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  ورزش سه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد. تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا برگزار کننده یکی از دیدارهای شب اول این هفته در تبریز خواهند بود؛ دیداری که یک تقابل شش امتیازی به تمام معنا خواهد بود.

تیم ماشین سازی در حال حاضر با 10 امتیاز از 20 بازی در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم که اولین بازی خود با هدایت علیرضا اکبرپور را با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی در بازی خانگی این هفته، شمار امتیازات خود را به عدد  13 رسانده و شانس بقایش را بالاتر ببرد.

تیم های سایپا و ماشین سازی روز 28 آذر ماه 1399 بازی رفت خود را برگزار کردند؛ دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید. دو تیم در این دیدار موقعیت های گل آنچنانی را نتوانستند روی دروازه یکدیگر خلق کنند و شاهد یک بازی سرد در طول 90 دقیقه بودیم.

در سمت مقابل تیم سایپا هم به شدت به 3 امتیاز بازی شنبه شب نیاز دارد. این تیم که برای اولین بار با هدایت فراز کمالوند مقابل ماشین سازی قرار خواهد گرفت، در حال حاضر با 18 امتیاز از 20 بازی چهاردهم است. نارنجی پوشان برای اینکه از منطقه خطر خود را جدا کرده و خط سقوط را از سر باز کنند، به مانند ماشین سازی به دنبال پیروزی در بازی این هفته خود خواهند بود.

ماشین سازی و سایپا در حالی روز شنبه به مصاف هم خواهند رفت که  به ترتیب با 3 و یک برد، کمترین تعداد برد را در این فصل کسب کرده اند. از آخرین پیروزی ماشین سازی در لیگ برتر که تنها برد این تیم هم محسوب می شود 6 هفته می گذرد و سبزپوشان فوتبال تبریز در 5 بازی اخیر خود 2 مساوی کسب کرده و متحمل 3 شکست شده اند. در سمت مقابل سایپا هم شرایط تقریبا مشابهی دارد. از آخرین برد این تیم 9 هفته می گذرد و نارنجی پوشان طی 8 بازی اخیر خود متحمل 6 شکست شده و تنها 2 مساوی کسب کرده اند. 

گفتنی است که تیم های ماشین سازی و سایپا که در دیدار رفت به تساوی بدون گل دست یافته بودند از ساعت 21:25 روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

4731