ستاره سابق لاتزیو علیه رمی‌ها: مورینیو بدترین بدترین‌هاست!

ستاره سابق لاتزیو علیه رمی‌ها: مورینیو بدترین بدترین‌هاست!

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دی‌کانیو، یکی از ستاره‌های باشگاه لاتزیو در اوایل هزاره جدید در یک فایل صوتی خطاب به یک هوادار رم انتقادات زیاد و عجیبی علیه مورینیو مطرح کرده و حالا انتشار این فایل در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، در این فایل دی‌کانیو می‌گوید: شما بدترین بدترین‌ها را گرفته‌اید. درک می‌کنم که نیاز به یک نام بزرگ دارید اما مانند این می‌ماند که شما یک بازیکن تمام شده را خریداری کنید. او در ۴ سال اخیر ۳ بار اخراج شده. هرجا رفته بخاطر شخصیت ناقصش اخراج شده. تاتنهام هم به دلیل نتایجش و عدم توانایی رساندن تیم به یک سطح بالاتر، پس از ۲ سال با تمام خرج‌هایش او را اخراج کرده است.

دی‌کانیو در ادامه افزود: با درنظر گرفتن جوی که اطراف رم وجود دارد او احساس خوبی دارد. شما پیش خودتان می‌گویید مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد اما به شما می‌گویم که او بدترین بدترین‌هاست. او با هر متر و معیاری تمام شده است. او اصلا فوتبال بازی نمی‌کند و تیم‌هایش ضد فوتبال بازی می‌کنند. شاید بابت چند کنفرانس خبری لذت ببرید زیرا حواشی ایجاد شده توسط او برای شما تئاتر خوبی می‌سازد اما باید به شما بگویم برای بازسازی یک تیم او بدترین گزینه ممکن است. می‌توانم به شما بگویم او تا ۷ سال پیش گزینه مورد علاقه من بود. حتی بیشتر از پپ.

1101