فینال چمپیونزلیگ برای چندمین بار تمام انگلیسی شد؟

فینال چمپیونزلیگ برای چندمین بار تمام انگلیسی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد با شکست رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله فینال شود و اکنون باید در فینال به مصاف منچسترسیتی برود و باید دید که در بازی چلسی و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. منچسترسیتی در نیمه نهایی پاری سن ژرمن را شکست داد و پپ گواردیولا هم پس از سالیان سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

به گزارش فوتبالی، این سومین بار است که فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی می‌شود و پیش از این دو بار دیگر هم این اتفاق افتاده بود. بار اول در سال 2008 بود که منچستریونایتد و چلسی با هم در فینال روبرو شدند و در نهایت منچستریونایتد قهرمان رقابت ها شد و کریستیانو رونالدو در آن بازی گلزنی کرد.

بار دوم در سال 2019 بود که لیورپول و تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و لیورپول با هدایت یورگن کلوپ توانست قهرمان آن رقابت ها شود لیورپول هم پس از سالیان سال چمپیونزلیگ را فتح کند.

این بار چلسی و منچسترسیتی باید در این فینال تمام انگلیسی به مصاف هم بروند و باید دید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد اما هر دو تیم در این تورنومنت، قدرتمند ظاهر شده اند و بازی جذابی پیش رو خواهد بود.

1470