زیدان پس از شکست مقابل چلسی: هازارد کم کم بهتر خواهد شد

زیدان پس از شکست مقابل چلسی: هازارد کم کم بهتر خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان از عملکرد ادن هازارد وینگر بلژیکی تیمش دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که در پایان چلسی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید و به فینال لیگ قهرمانان راه یافت. 

به نقل از مارکا، یکی از نکات جالب این دیدار تقابل دوباره هازارد با چلسی در استمفوردبریج بود. هازارد در این بازی اصلا عملکرد خوبی از خودش به نمایش نگذاشت و نتوانست کمکی به تیمش بکند. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "ادن باید برای بازگرداندن اعتماد به نفسش بازی کند. او کم کم بهتر خواهد شد."

زیدان در ادامه نیز گفت: "ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کردیم و بازیکنان نیز مهیا این دیدار بودند. اگر کسی بازی کرد، پس یعنی مشکلی نداشته و آماده بوده است. من می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم. ما تلاش کردیم و تا این جا پیش آمدیم، فقط یک قدم با فینال فاصله داشتیم. چلسی بازی بسیار خوبی انجام داد و به فینال رسید. به آن‌ها تبریک می‌گویم. می‌توانیم بگوئیم که آن‌ها لایق پیروزی بودند. ما تلاش خودمان را کردیم، اما در آخر آن‌ها با شایستگی به فینال رسیدند."

او در مورد ناتوانی بازیکنانش در خلق موقعیت نیز گفت: "ما دوئل‌های زیادی را شکست خوردیم و انگار چیزی کم داشتیم. بازی سختی بود. می‌توانستیم کمی هجومی‌تر عمل کنیم. ما شانس مسلم گلزنی نداشتیم، اما آن‌ها فرصت‌های خوبی داشتند."

4416