گزارش ویژه/ پرسپولیس در تلاش برای تمدید با ستاره هایش؛ چه کسانی می روند و چه کسانی می مانند؟

گزارش ویژه/ پرسپولیس در تلاش برای تمدید با ستاره هایش؛ چه کسانی می روند و چه کسانی می مانند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس که در تلاش است تا قرارداد ستاره های خود را تمدید کند به نظر می رسد با چالش سختی برای انجام این کار در ادامه روبه رو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس که برخی از آنها ستاره های تیم هم هستند در پایان فصل به پایان می رسد و همین ماجرا نگرانی هواداران را افزایش داده است تا پیگیر وضعیت تمدید قرارداد شاگردان یحیی گل محمدی شوند.

پس از صعود پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا حالا مدیران این باشگاه و یحیی گل محمدی با چالش بزرگی روبرو هستند، قرارداد احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان در انتهای فصل به اتمام خواهد رسید. بازیکنانی که جزو ترکیب اصلی پرسپولیس هستند و یا به صورت بازیکن جانشین در بازی های این فصل با تشخیص کادر فنی در ترکیب قرار می گیرند که هر یک به دلایلی خاص هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده اند. در این گزارش به معرفی این بازیکنان می پردازیم: 

وحید امیری؛ گران ترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری وحید امیری با قراردادی با ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است، این هافبک ملی پوش و تکنیکی هم منتظر پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس است هر چند که در گفت و گو با سمیعی قول تمدید قرارداد را به او در پایان فصل داده است. باید دید وحید امیری اگر پیشنهادی از قطر پیدا نکند، در پرسپولیس می ماند.

محمد حسین کنعانی زادگان؛ در مورد او گفته می شود با یک تیم قطری به توافق هم رسیده است، مدافع ملی پوش پرسپولیس پیشنهاد سنگین 30 میلیارد تومانی دارد که واقعا گذشتن از آن کار آسانی نیست. قرارداد کنعانی زادگان هم در پایان لیگ بیستم به اتمام می رسد هر چند که ابراهیم شکوری امروز اعلام کرد تلاش می کنیم قرارداد او را تمدید کنیم اما در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که بازیکنان ما پیشنهادهای 40 و 50 میلیاردی دارند که منظور او کنعانی زادگان بود و به نظر حفظ کردن او به این راحتی ها نیست. 

احمد نوراللهی؛ گفته می شود کاپیتان سوم پرسپولیس از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد. او در سال های گذشته هم پیشنهادهایی از خارج کشور داشت اما به پرسپولیس وفادار ماند و حالا منتظر است ببیند قطری ها چقدر پول می دهند. نوراللهی قصد دارد آینده خودش را تأمین کند و دور از ذهن نیست فصل آینده را در لیگ ستارگان قطر توپ بزند. هر چند که او چند پیشنهاد قطری ها را رد کرده است اما یحیی چند روز پیش در گفت و گویی اعلام کرد نگران جدایی نوراللهی است و باشگاه باید قرارداد او را تمدید کند. به نظر می رسد اگر جعفر سمیعی مبلغ قرارداد او را بالا ببرد احتمال ماندن او بیشتر از رفتنش خواهد بود اما در هر حال بسیاری نوراللهی را جداشده فصل آینده می دانند.

کمال کامیابی نیا؛ هرچند کامیابی نیا هنوز قراردادش با پرسپولیس را تمدید نکرده است اما پیش بینی می شود در پایان فصل تمدید کند، هافبک دفاعی پرسپولیس معمولا در سال های اخیر چنین سیاستی درپیش گرفته است و امیدوار است به لطف 2 گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تداوم درخشش در ادامه مسابقات لیگ رقم قرارداد خود را برای فصل آینده بالاتر ببرد. او در پرسپولیس راحت است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید و با رقم پیشنهادی اش مخالفت نشود، قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

امید عالیشاه؛ کاپیتان دوم پرسپولیس که این روزها به یکی از بازیکنان تاثیرگذار یحیی گل محمدی در ترکیب قرمزها تبدیل شده است و نقش زیادی در صعود این تیم به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت در لیست تمدیدی های این تیم حضور دارد و خود او هم برای تمدید قرارداد ابراز تمایل کرده است. البته او بارها در لیست خروج قرار گرفت اما آنقدر نمایش خوبی در زمین داشت که یحیی را از گذاشتن او در لیست مازاد پشیمان می کرد و امید در پرسپولیس می ماند.

مهدی شیری؛ مدافع راست پرسپولیس که چندی پیش از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد اما بعد از نیمکت نشینی در پرسپولیس دیگر به تیم ملی دعوت نشد، درحال حاضر یحیی گل محمدی روی سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست فیکس خودش نظر دارد و به نظر می رسد در صورتی که شیری در ادامه فصل نتواند انتظارات کادر فنی را برآورده کند به اولین خروجی قرمزها تبدیل شود و در واقع شانس ماندن او در پرسپولیس زیاد نیست.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه تصمیم گرفته اند مذاکرات جدی برای تمدید قرارداد بازیکنان خود را بعد از دو دیدار حساس برابر تیم های سپاهان و استقلال تهران پیگیری کنند تا تمرکز آنها در این دو بازی حساس که می تواند نقش زیادی در قهرمانی پنجم آنها داشته باشد برهم نخورد. باید دید پس از این بازیها و در پایان فصل چه اتفاق هایی برای پرسپولیس و این بازیکنان خواهد افتاد.

7655