عکسی جالب از نیمکت رئال مادرید پشت سر زیدان؛ دست‌های خالی!

عکسی جالب از نیمکت رئال مادرید پشت سر زیدان؛ دست‌های خالی!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید نتوانست از پس چلسی بر بیاید و در نهایت با نتیجه دو بر صفر مقابل این تیم شکست خورد و بدین ترتیب از صعود به فینال باز ماند و شاهد یک فینال تمام انگلیسی در استانبول میان چلسی و منچسترسیتی خواهیم بود. رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه یک بر یک مقابل چلسی متوقف شده بود و در بازی برگشت با دو گل شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، اما زیدان در این بازی نتوانست کار خاصی را مقابل شاگردان توماس توخل از پیش ببرد و وقتی هم که اوضاع برای تیمش به هم ریخت، تعویض هایش کارآمد نبودند. در واقع با نگاهی به نیمکت رئال مادرید پشت سر زیدان می‌شود متوجه شد که دست زیدان واقعا برای تعویض خالی بوده است و رئال مادرید مهره ای برای برگرداندن نتیجه نداشته است که زیدان بخواهد از آن به عنوان برگه برنده استفاده کند و بدین ترتیب رئال مادرید مقابل چلسی شکست خورد.

در حقیقت زیدان با رساندن رئال مادرید به نیمه نهایی با این بازیکنان هم کار بزرگی انجام داده بود و در بازی مقابل چلسی که نیاز به برگرداندن نتیجه وجود داشت، مشخص شد که چقدر دست‌های زیدان روی نیمکت خالی است و اوضاع برای رئال مادرید به هم ریخته است.

باید دید که در تابستان چه خرید هایی برای رئال مادرید انجام می‌شود.

1470