عکس؛ تسلیم خط دفاعی رئال مادرید مقابل مهاجم 22 ساله

عکس؛ تسلیم خط دفاعی رئال مادرید مقابل مهاجم 22 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و نتوانست از پس چلسی بر بیاید و بدین ترتیب مادریدی ها از رسیدن به فینال بازماندند و چلسی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و باید در فینال به مصاف منچسترسیتی برود و شاهد یک فینال تمام انگلیسی خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم این دیدار، میسون مونت موفق شد گل دوم چلسی را به ثمر برساند و این گل مانند آب سردی بر سر رئال مادرید و هوادارانش بود چرا که در دقایق پایانی به ثمر رسید و عملا کار صعود را برای رئال مادرید غیر ممکن کرد. میسون مونت مهاجم انگلیسی تنها 22 سال دارد و تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید گلزنی می‌کند.

با این بازی رئال مادرید باید به فکر تغییراتی اساسی باشد چرا که عملا حرفی برای گفتن مقابل چلسی نداشت و نتوانست آنچنان خلق موقعیت کند و فرصت های گلزنی چلسی بسیار خطرناک تر بودند.

میسون مونت روی پاس پولیشیچ دروازه رئال را باز کرد. پولیشیچ در بازی رفت به رئال مادرید گل زده بود و اکنون در بازی برگشت هم موفق شد یک پاس گل بدهد تا بدین ترتیب کار رئال مادرید یکسره شود.

1470