عکس؛ گرم کردن هازارد در باران شدید استمفورد بریج

عکس؛ گرم کردن هازارد در باران شدید استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و این بازی دیدار برگشت این دو تیم خواهد بود و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود در این بازی پیروز شده و راهی مرحله بعد شود. در این بازی نگاه ها به طور ویژه ای به ادن هازارد خواهد بود، بازیکنی که از چلسی به رئال مادرید آمده است اما در جمع مادریدی تاکنون نتوانسته عملکرد درخشانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن، باران نسبتا شدیدی پیش از بازی رئال مادرید و چلسی باریدن گرفته است و این باران احتمالا روی بازی تاثیر بگذارد. بازی رفت در مادرید هم در شرایط بارانی برگزار شده بود و اکنون برای بازی برگشت هم باران می‌بارد. ادن هازارد که سال ها در ورزشگاه استمفورد بریج و در لباس چلسی توپ می‌زد، اکنون با رئال مادرید به مصاف چلسی می‌رود و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد.

رئال مادرید برای صعود نیاز به گلزنی دارد و ادن هازارد در خط حمله رئال مادرید نقش ویژه ای در این دیدار خواهد داشت. تصاویر او در حال گرم کردن زیر باران شدید شهر لندن در ورزشگاه استمفورد بریج، مورد توجه قرار گرفت.

1470