عکس نوستالژی؛ روز خداحافظی گواردیولا با هواداران بارسلونا

عکس نوستالژی؛ روز خداحافظی گواردیولا با هواداران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی حال حاضر منچسترسیتی که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، بین سال های 2008 تا 2012، سرمربی بارسلونا بود و در همان مقطع بود که نشان داد توانایی های بسیار بالایی در عرصه مربیگری دارد و افتخارات زیادی به همراه بارسلونا در آن سال ها به دست آورد که می‌توان مهم ترین های آن‌ها را دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برشمرد.

به گزارش فوتبالی، اما در سال 2012، پپ گواردیولا با هواداران بارسلونا خداحافظی کرد و دورانش در بارسلونا خاتمه یافت. در واقع گواردیولا زود تر گفته بود که پایان فصل 2011/12، پایان دوران حضورش در بارسلونا خواهد بود. گواردیولا در آخر فصل 2011/12 تنها موفق به فتح کوپا دل ری شد و لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم در مرحله نیمه نهایی مقابل چلسی شکست خورد و نتوانست به فینال برسد.

گواردیولا

برای خداحافظی گواردیولا از بارسلونا مراسم نسبتا باشکوهی در نیوکمپ برگزار شد و هواداران با او خداحافظی کردند. آن روز ها خبری از ویروس کرونا نبود و ورزشگاه ها مملو از جمعیت بود و نیوکمپ پر از هوادار از یکی از بهترین مربی های تاریخ بارسلونا خداحافظی کرد و گواردیولا مسیر جدیدی را آغاز کرد.

1470