اعلام ترکیب چلسی و رئال مادرید؛ جدال هازارد با تیم سابق

اعلام ترکیب چلسی و رئال مادرید؛ جدال هازارد با تیم سابق

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم می‌روند و بازی حساسی را در چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌کنند، این بازی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی است و بازی رفت در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به تساوی یک بر یک رسیده است و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان برای بازی برگشت مقابل چلسی از ادن هازارد و وینیسیوس جونیور به طور همزمان در ترکیب تیمش بهره جسته است و مارکو آسنسیو را نیمکت نشین کرده است.

ادن هازارد که سال ها در چلسی و استمفورد بریج توپ می‌زد، اکنون بار دیگر در این ورزشگاه به میدان خواهد رفت اما این بار این کار را به عنوان رقیب تیم چلسی انجام خواهد داد و باید دید که به چه شکل عمل می‌کند.

رئال مادرید اگر می‌خواهد به فینال رقابت ها صعود کند باید در این بازی گل بزند و تساوی بدون گل برایش بی فایده خواهد بود.

از سویی توخل باز هم از ورنر در ترکیب تیمش استفاده کرده است این در حالی است که ورنر بازی ضعیفی را در دیدار رفت از خود ارائه داد.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، ناچو، راموس، میلیتائو، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وینیسیوس، بنزما، ادن هازارد.

ترکیب چلسی بدین صورت است: مندی، رودیگر، کریستینسن، جورجینیو، تیاگو سیلوا، کانته، ورنر، مونت، چیلول، آزپیلیکوئتا، هاورتز.

1470