موسوی: به دنبال فضای آرام و امن برای دنبال کردن اهداف هیات رییسه هستیم

موسوی: به دنبال فضای آرام و امن برای دنبال کردن اهداف هیات رییسه هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال ضمن اعلام برنامه های اخیر فوتبال بانوان در حوزه داخلی و بین المللی، اقدام اخیر شستا را به دنبال تسویه بدهی دو میلیون یورویی فدراسیون ناشایست تلقی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیده شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تأیید عضویت در کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه های پیش روی این کمیته و همچنین برنامه های خود در راستای توسعه فوتبال بانوان کشورمان گفت: کمیته بانوان AFC برای دوره چهارساله اعضای خودش رو انتخاب می کند و تمام فدراسیون های عضو می‌توانند اعضایشان را با توجه به رزومه و سوابقشان به این کمیته اعلام کنند. آقای عزیزی خادم بنده را به کمیته بانوان AFC اعلام کردند که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ای که داشتند بنده را بعنوان عضو جدید پذیرفتند. وظیفه ذاتی کمیته بانوان AFC در واقع تصمیم‌گیری حول مواردی است که در حوزه فوتبال بانوان در قاره آسیا پیش می‌آید. امیدوارم در تصمیمات و موضوعاتی که طی دوره عضویت بنده در این کمیته طرح و تصویب می‌شود بتوانم گام مؤثر، سازنده و مفیدی را به نفع فوتبال بانوان کشورم بردارم.

نایب رئیس سوم فدراسیون در خصوص نحوه ارزیابی و انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی بانوان که روز 13 اردیبهشت ماه از سوی هیأت رئیسه تأیید و معرفی شدند، افزود: از زمانی که بنده با رأی مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون مشغول به کار شدم بزرگترین دغدغه ام انتخاب سرمربیان بود. در این خصوص با عزیزان زیادی مشورت کردم و همینطور با سرمربیان زیادی صحبت کرده و برنامه هایشان را گرفتم و نهایتاً در حوزه بزرگسالان مریم ایراندوست، در تیم زیر 20 سال خانم مریم آزمون و زیر 17 سال خانم شادی مهینی انتخاب شدند. البته بدون شک ما سرمربیان حرفه‌ای بسیار خوب دیگری را هم داریم ولی در هر صورت سه تا تیم ملی هست و ما به ناچار باید انتخاب می کردیم. امیدوارم که این عزیزان در حوزه کاری شان موفق باشند و ما بتوانیم از تجارب بقیه عزیزانی که سرمربیان بسیار خوبی هم در سطح کشورمان هستند در جاهای دیگر استفاده کنیم. به هر صورت هدف همه ما چیزی جز موفقیت و سربلندی فوتبال در حوزه بانوان نیست. همه عزیزانی که در حوزه بانوان فعالیت می‌کنند هدف اصلی شان کسب افتخار در حوزه فوتبال بانوان هست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اولین چیزی که می‌تواند به تیم های ملی ما کمک کند، ایجاد فضای امن و آرام برای سرمربیان است که بتوانند در یک فضای مطمئن فعالیتهایشان را ادامه بدهند. مسلم است که برگزاری اردوهای منظم و مسابقات دوستانه و همچنین حضور در تورنمنت های مختلف می‌تواند باعث شود تیم‌های ملی ما قدرتمندانه در بازی های رسمی حضور پیدا کرده و امیدوارم در این مسابقات موفق باشند و ما بتوانیم با ارائه بازی های حرفه ای و خوب رتبه ایران را از رنکینگ 14 آسیا صعود بدهیم و جایگاه بهتری را برای فوتبال ایران در عرصه های بین المللی و فوتبال آسیا رقم بزنیم.

موسوی در پاسخ به اعلام برنامه های آتی تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی زیر 20 سال ایران به مسابقات کافا دعوت شده و ما هم پذیرفتیم. انشالله از 19 لغایت 23 خردادماه مسابقات کافا با حضور تیم های افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و ایران به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود. امیدوارم در این مسابقات تیم ملی جوانان ما خوش بدرخشد. همچنین دو بازی در بلاروس در پیش رو داریم و از 16 لغایت 21 تیم بزرگسالان ما اعزام می شوند. به هر صورت من تمام تلاشم بر اینست که هم اردوها به خوبی برگزار شود و هم در تمام مسابقاتی که چه به صورت دوستانه و چه در تورنمنت هایی که دعوت می‌شویم، شرکت کرده و حضور مستمر داشته باشیم تا بتوانیم توانمندی بازیکنانمان را بالاتر ببریم.

انتقال شش دانگ سند ساختمان فدراسیون و سه دانگ سند ساختمان پرسپولیس به شستا موضوع دیگری بود که نایب رئیس سوم فدراسیون ضمن ابراز ناراحتی از این اقدام درباره اش گفت: به نظرم اقدام شستا اصلاً مناسب نبود. با توجه به اینکه اتفاق ساختمان های فدراسیون و پرسپولیس مربوط به فدراسیون قبلی است و فدراسیون فعلی در آن هیچ نقشی ندارد، انتظار ما از شستا و کلیه نهادها و مردم این است که در شرایط فعلی که ما بحث اعزام تیم ملی فوتبال به بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 را در پیش داریم، فضای امن و آرامی را برای ریاست فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه فراهم کنیم که فعالیتهایشان را در فضای آرام دنبال کنند. ما از شستا انتظار همراهی داشتیم و به نظرم توقیف ساختمان‌ها در این شرایط به هیچ عنوان اقدام شایسته ای نبود.

7474