زانتی: اینتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

زانتی: اینتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر زانتی اسطوره و مدیر ورزشی باشگاه اینتر میلان اعتراف کرد که آن‌ها مشکلات مالی جدی دارند و ممکن بود که مالکان، این باشگاه را در اواسط فصل به فروش برسانند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه با تساوی 1-1 آتالانتا مقابل ساسولو، اینتر میلان پس از 11 سال بار دیگر به قهرمانی سری آ ایتالیا دست پیدا کرد. 

خاویر زانتی در این باره به روزنامه La Nacion گفت: "کونته از همان اول با یک برنامه منظم و ذهنیت برنده وارد این باشگاه شد. او حتی جوان ترین بازیکنان را نیز درباره پروژه‌اش متقاعد کرد. از همان روز اولی که سکان هدایت اینتر را بر عهده گرفت، هیچ روزی نبود که با او در خصوص چگونه بهبود اوضاع تیم گفت و گو نکنیم. آنتونیو با روحیه بالا تیم را به دست گرفت و تمامی اعضا را متقاعد کرد که او را همرای کنند."

زانتی در خصوص مشکلات مالی نراتزوری نیز گفت: "درست است. ممکن بود که باشگاه در اواسط فصل فروخته می‌شد. ما وارد یک بحران عظیم مالی شدیم، حتی خیلی تیم‌های دیگر نیز این مشکلات را داشتند. من دیدم که می‌توانیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. کونته کار بسیار بزرگی را در 2 سال گذشته انجام داده و حالا نوبت ماست که مکانیزم کاری داخل باشگاه را بهبود ببخشیم و کارهای بیشتری انجام دهیم."

4416