پیروزی شاگردان رحمتی در دیداری تدارکاتی

پیروزی شاگردان رحمتی در دیداری تدارکاتی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پدیده خراسان در دیداری دوستانه مقابل تیم  اسپاد‌ تهران به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه اردوی آماده سازی خود در تهران، امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم اسپاد رفتند و این تیم را با شکست روبرو کردند.

در این بازی که در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد ، تیم پدیده خراسان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و رحمان جعفری موفق شد هر 3 گل پدیده را به ثمر برساند. 

در نیمه اول این مسابقه تیم پدیده خراسان با ترکیب میلاد فراهانی، حسام پورهاشم، ابوالفضل سالار وند، علیرضا اسدآبادی، امیر حسین نعمتی، محمدرضا فلاحیان، ابوذر صفرزاده، امیرکریمی، رحمان جعفری، امین قاسمی نژاد و مهرداد بایرامی وارد زمین شد و با تک گل رحمان جعفری با برد به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز امیر حسن جعفری، دانیال محمودی، امیر جعفری و محمد جواد کیا  به ترتیب با ابوذر صفرزاده، محمدرضا فلاحیان، مهرداد بایرامی و میلاد فراهانی تعویض و وارذد زمین شدند.

در نیمه دوم جعفری دو گل دیگر را برای پدیده به ثمر رساند تا در این بازی دست به  هت تریک بزند. یکی از گل های حریف  نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پدیده شد.

پیش از شروع بازی نیز کادر فنی دو تیم خوش و بش گرمی را باهم داشتند.

بر اساس تصمیم کادر فنی پدیده خراسان، نفراتی که امروز در ترکیب پدیده مقابل تیم اسپادا به میدان نرفتند، قرار است فردا پنجشنبه در بازی تدارکاتی دیگری به میدان بروند.

اردوی تیم فوتبال پدیده خراسان، فردا پس از برگزاری چهارمین بازی تدارکاتی، در تهران به پایان می رسد و ادامه تمرینات این تیم در مشهد پیگیری خواهد شد.

7474