سولسشر: کار ما مقابل رم هنوز به اتمام نرسیده است

سولسشر: کار ما مقابل رم هنوز به اتمام نرسیده است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است که آن‌ها نباید رم را دست کم بگیرند.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، دو تیم آ اس رم و منچستریونایتد در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در الدترافورد با نتیجه 6-2 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. 

سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل جالوروسی گفت: "نمی‌خواهیم به خاطر نتیجه‌ای که در دیدار رفت گرفتیم، با آسودگی خیال بازی کنیم. می‌خواهیم برای پیروزی پا به میدان بگذاریم. این تنها کاری است که ما باید انجام دهیم. شاید در ترکیب اصلی، چند تغییر اعمال کنم، اما هدف ما صعود به فینال است. همه می‌گویند کار منچستریونایتد مقابل رم به اتمام رسیده است، اما من شگفتی‌های زیادی در فوتبال مشاهده کردم. رم با وجود شکست 4-1 مقابل بارسلونا، توانست در دیدار برگشت کامبک بزند و به مرحله بعد راه یابد."

رم در دیدار رفت مجبور به انجام سه تعویض اجباری شد.

"ما تیم بدنسازی خیلی خوبی داریم. از زمانی که وارد باشگاه شدیم، این پروسه را با هم طی کردیم. یک باشگاه موفق، بازیکنانی باید داشته باشد که بتوانند چهل الی پنجاه بازی در طول فصل انجام دهند."

او در ادامه در خصوص تظاهرات هواداران منچستریونایتد نسبت به گلیزرها گفت: "تمرکز من باید روی بازی فردا شب باشد. اما شما نباید یک دانشمند اتمی باشید تا متوجه شوید که ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم."

4416