عکسی بامزه؛ دراز کشیدن رونالدو زیر پای کوادرادو!

عکسی بامزه؛ دراز کشیدن رونالدو زیر پای کوادرادو!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به تازگی عکسی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن، کریستیانو رونالدو به همراه تیم برنده تمرینات یوونتوس حضور دارد و بازیکنان ژست های جالبی را به خود گرفته اند و کریستیانو رونالدو هم زیر پای خوان کوادرادو به شکل بامزه ای دراز کشیده است.

به گزارش فوتبالی، باید دید که شرایط برای رونالدو در یووه به چه شکل پیش خواهد رفت اما بسیاری معتقدند که این فصل، آخرین فصل حضور او در جمع بیانکونری ها است و او در تابستان آینده از یوونتوس جدا خواهد شد چرا که به نظر می‌رسد که از شرایط ناراضی است. یوونتوس در این فصل، خیلی زود سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و اکنون برای کسب سهمیه فصل آینده سی ال تلاش می‌کند و باید دید که در کوپا ایتالیا قهرمان می‌شود یا خیر.

رونالدو با انتشار این تصویر نشان داد که روحیه خوبی در تمرینات یوونتوس حاکم است و علی رغم نتیجه های عجیب و غریبی که یووه در مدت اخیر داشته است، اما این تیم روحیه خود را حفظ کرده و باید دید که در ادامه مسابقات به چه شکل عمل خواهد کرد و می‌تواند سهمیه را کسب کند یا نه.

1470