رونمایی از لباس تمرینی بارسلونا برای فصل بعد (عکس)

رونمایی از لباس تمرینی بارسلونا برای فصل بعد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت فوتی هدلاینز به تازگی از لباس تمرینی بارسلونا برای فصل بعد رونمایی کرده است و این لباس در اصل قبل از بازی های بارسلونا به کار گرفته می‌شود و بازیکنان پیش از شروع بازی، با پوشیدن این لباس خود را گرم می‌کنند و در اصل این لباس برای گرم کردن پیش از آغاز بازی هاست.

به گزارش فوتبالی، کمپانی نایکی که سال هاست اسپانسر بارسلوناست، لباس گرم کن و تمرینی بارسلونا برای فصل آینده را هم طراحی و رونمایی کرده است و این لباس و کیت در اصل قرار است که پیش از آغاز بازی های بارسلونا توسط بازیکنان پوشیده شده و آنجا کاربرد داشته باشد.

باید دید که اوضاع برای بارسلونا در این فصل به چه شکل پیش خواهد رفت. آنها با رونالد کومان در کوپا دل ری قهرمان شدند و در لالیگا هم همچنان شانس دارند اما خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در صورت عدم قهرمانی در لالیگا احتمال برکناری رونالد کومان وجود خواهد داشت و باید دید که چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد.

یکی دیگر از مسائل بارسلونا، بحث لیونل مسی است چرا که قرارداد او هنوز تمدید نشده است و باید دید که او در بارسا خواهد ماند یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

1470